Dragon Rider

Fantastisk stevne forrige helg, med fantastiske Jessi og enda mer superfantastiske Pepita! Motivasjonen min er tilbake, og det er så DIGG!!! Jeg ELSKER dragen min <3 Og bare for å understreke HVOR like de to ponnifrøknene egentlig er: