Nanananana na na nanana, lalala la la, lala la….
Askepottsangen for de som ikke skjønte det Det er julaften! Jeg har fått med meg de tre nøttene, vært i stallen og både gått en tur med Anna pluss at jeg red en litt lenger tur etterpå Veldig stas! Nå sitter jeg her og venter på at badet skal bli ledig, og håper at mormor […]
Filed under: Uncategorized on December 24th, 2009 | 1 Comment »
